De ce imi place vara?

August 1, 2010 kamelyasiataat

Ca oricarui copil de varsta mea imi place vara😡

Este un anotimp foarte frumos din multe puncte de vedere..dar uneori poate fi si plictisitor :-s

Pai imi place pentru ca e vacanta (desi asta are doua sensuri)  dupa un an de invatat (mai mult sau mai putin)..este cald..nu mai e iarna cand mori de frig in orice te’ai imbraca..alunci pe gheata..cazi :)) (credeti’ma eu stiu cel mai bine :-s)..imi place pentru ca vine vara mea din Grecia si perioada anului in care pot sta mult timp cu ea :X

Dar mi se pare si putin plictisitoare deoarece este fooarte cald (zilele astea nu a fost chiar asa) si nu poti iesi pe afara sau unde vrei tu din aceasta cauza..alt motiv este acela ca acum am trecut la liceu si abia astept sa vad cum este..sa vad noii colegi etc.

Sunt si fericita dar si trista in acelasi timp ca mai este doar o luna de vara.😦

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. pitik4ever  |  August 1, 2010 la 7:09 pm

    vara 8-> frumos:. frumos anotimp , eu prefer iarna :-” cadourii😡

  • 2. kamelyasiataat  |  August 1, 2010 la 7:23 pm

    ehh cine nu vrea cadouri😡


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

August 2010
L M M M V S D
     
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
