Facebook vs Hi5

August 1, 2010 kamelyasiataat

Ca o prima postare pe blog am ales sa fie aceasta:
Dintre Facebook si hi5 voi ce ati alege?

Pe mine sincer daca ma intrebati acum un an..ziceam fara sa ma gandesc nici 2 sec ca hi5’u este cel mai tare.Dar m’am saturat pana la urma de el si de anumiti oameni de pe hi5..care tot ei copiaza si iti lasa comentariu gen „Faa asta imi copiasi numele schimba’l” si eu aveam numele asa de un an pentru ca asa am si id’u…si acesta a fost doar un exepmlu exista mult mai multe pe care nu vreau sa le enumar aici.

Daca ma intrebi acum ce prefer..o sa zic Facebook pentru ca acum m’am obisnuit pe el si mi se pare mult mai interesant..Ce poti face pe Facebook si nu pe hi5?

1.Aici nu trebuia neaparat sa lasi comentariu gen „imi place” deoarece poti da pe „like”
2.Sunt mai multe jocuri:Farm Ville,Sorority life,City life (si ar mai fi foarte multe..dar eu le’am spus doar pe care le joc eu)
3.Pe Facebook ar fi prea de tot sa copiezi numele cuiva ar fi chiar absurd..si inafara de nume nu ai ce copia..ca skin’nuri nu sunt..poate doar daca ai o descrie sau un status sa ti’l copieze si pe ala :))

Cam atat am de zis..astept si opiniile voastre :*

Entry Filed under: Uncategorized

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

August 2010
L M M M V S D
     
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
