Inceput..

August 1, 2010 kamelyasiataat

Buna…Sunt Camelia..din Craiova..am 15 ani.Altceva „important” nu cred ca mai am de zis adica mai multe detalii etc. veti afla mai tarziu :*


Tin sa precizez ca aceste este primul meu blog..asa ca probabil voi gresi ori gramatical ca m’am obisnuit sa vorbesc ca pe Y!M dar voi incerca sa vorbesc cat se poate de corect.

Cam atat am de zis deocamdata..mai incolo voi face mult mai multe postari..cu pareri de’ale mele..melodii..topuri..si multe alte lucruri :*

Entry Filed under: Uncategorized

One Comment Add your own

  • 1. pitik4ever  |  August 1, 2010 la 7:10 pm

    hai cu posturile :>


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

August 2010
L M M M V S D
     
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
