Prietenie..

August 1, 2010 kamelyasiataat

Foarte multe lume nu stie ce inseamna a fi prieten cu cineva..Eu consider ca atunci cand poti spune ca respectivu/a este prietenul meu/a trebuie sa sti aproape totul daca nu chiar totul despre acea persoana..nu daca ati vorbit de 3-4 ori..si gata suntem prieteni.NU.Multi asa cred..ca de exemplu vorbesti de 3 ori pe hi5 ii ceri id’u si gata sunteti cei mai buni prieteni dar voi nu v’ati vazut niciodata.Cuvantul prieten nu este un cuvant oarecare din punctul meu de vedere..trebuie sa tii la persoana respectiva si sa o consideri ca si sora/fratele tau.Prieteni nu trebuie sa ai multi si falsi..este de ajund sa ai unul dar acela sa nu te barfeasca imediat dupa ce pleci.Eu chiar nu pot intelege cum te consideri prieten cu cineva daca tu il vorbesti pe la spate (poate cu alt prieten..poate chiar cu dusmanu asa zisului tau prieten).Eu una chiar nu am multi prieteni..am doar cativa..dar sunt bucuroasa ca nu am 1000 de prieteni dintre care nici unul adevarat…


Entry Filed under: Uncategorized

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

August 2010
L M M M V S D
     
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
