Super Mario :))

August 5, 2010 kamelyasiataat

Cine nu juca cand era mai mic Super Mario?Eu cred ca foarte multi dintre noi..daca  nu chiar totata lumea🙂

Eu una chiar si acum ma mai joc..nu ca atunci cand eram mica..dar cand nu am ce face si ma plictisesc ma joc.Acum ma joc online pe Google cand eram mica ma jucam cu o telecomanda dinaia pe televizor🙂 Si nu numai eu ma jucam asa..si atunci logic ca erau calculatoare..dar la 3-4 ani nu prea ai cum sa intri pe calculator..si daca intri nu stii ce sa faci acolo🙂

Mie mi se pare un joc destul de frumos..chiar pentru toate varstele.Mai jos este un link unde va puteti juca

Chiar aici


Aici va puteti juca🙂

Entry Filed under: Uncategorized

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

August 2010
L M M M V S D
     
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
