Abia astept..

August 7, 2010 kamelyasiataat

Mai este o luna si sase zile pana incepe scoala :X Acum sunt la liceu..abia astept..colegi noi etc. :X
Oricine cred ca asteapta cat de cat macar 10% sa inceapa scoala😉 desigur imi pare rau si pentru ca se termina vara..dar asta e :-??
Mereu in timpul scolii zicem „nu mai vine vacanta?” (desi eu in acest an nu mi’am dorit vacanta deoarece m’am distrat cel mai mult la scoala) si cand este vara si ajungem sa ne plictisim „nu mai incepe scoala aia?”  deci niciodata nu suntem hotarati.Desi eu acum cred :-s ca sunt foarte hoatarata..Imi doresc la scoala :X

Cred ca acum pentru ca este vara pe sfarsite..o sa ma distrez mai mult decat pana acum..pentru a regreta ca trecut vara..asa se intampla mereu🙂 dar nu imi pare rau daca asa se va intampla🙂


Entry Filed under: Uncategorized

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

August 2010
L M M M V S D
     
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
